Aktuality


Uzavřené školy – předzápisové a předpřestupové info

14. Březen, 2020

ZÁPIS do prvního ročníku 2020
Vážení rodiče. Stále není ještě jasné, jak bude probíhat zápis a jeho organizace.
Jasné je, že bude odsunut na nejpozdější možný termín. Tedy nějakým způsobem na dny 28. – 30. dubna.

V rámci možností dáme vědět alespoň 2 týdny předem s organizačními podmínkami.

Každopádně půjde POUZE O ZÁPIS V ÚŘEDNÍ FORMĚ.

Čekáme na vyjádření našeho poskytovatele školního informačního systému, který pro své školy „něco“ připravuje.

Pro zápis bude tedy potřeba pouze občanský průkaz, příp. rodný list dítěte a náš vyplněný formulář, který Vám dáme k dispozici přes tyto webové stránky.

V současné době zvažujeme:

Pro žáky a rodiče z Hradištka bychom měli být schopni zajistit způsob, který nám i při dodržení formálních lhůt a náležitostí atp.,

zajistí možnost naprosto bezkontaktního podání žádosti a viděli bychom se příp. až při převzetí rozhodnutí o přijetí (což by nám dalo v rámci karanténních opatření dalších 30 dnů k dobru, a nemuseli bychom Vás zbytečně tahat mezi lidi:-).

U odkladů bychom to rádi zkusili podobně.

U žáků bez trvalého pobytu (zpravidla méně než 10) použijeme buď stejnou metodu, příp. v kombinaci s  doporučením MŠMT.

Prosím sledujte web školy a web obce.

Děkuji za pochopení.

O. Hynek

 

Vážení rodiče předškoláků. Dnes, tedy 18. 3. 2020, byl vydán pokyn-opatření ministra školství mládeže a tělovýchovy (více v pdf). Ten v podstatě v současné situaci znamená bod 2 (tedy body 1 a 2) našich scénářů. Bližší informace a pokyny zajistíme, ale chvíli nám to zabere. Děkujeme za pochopení.

Vážení rodiče předškoláků a uchazečů o přijetí.

  1. Vzhledem k aktuální situaci je zrušeno „odpoledne pro zájemce o studium“  v původně avizovaném datu. Nové datum bude vyhlášeno nejdříve po konci veškerých mimořádných opatření.
  2. Co se týče zápisů a rezervačního systému – situace s opatřeními se mění každý den. Spuštění rezervačního systému vyhlásíme předem a operativně. Nepředpokládám, že v původně avizovaném datu. Pakliže nebude jasné, že bude proč a na co se rezervovat.
  3. Co se týče zápisů jako takových – máme několik scénářů. Každopádně se zachováme dle aktuálních možností.
    1. 1. scénář – zachováme se podle pokynů MŠMT a ostatních nadřízených orgánů (na pokyny je v současné době ale ještě dost času)
    2. 2. scénář – jsme připraveni absolvovat zápisy pouze v tzv. úřední formě, tedy bez dětí, přičemž datum buď zůstane nebo se posune, rozšíří, příp. se využijí i jiné dny a hodiny v závislosti na aktuální situaci.
    3. 3. scénář – jsme připraveni absolvovat zápisy „běžnou“ formou ve stanoveném termínu, přičemž ale jsme připraveni datum konání posunout, rozšířit atp. v závislosti na aktuální situaci  a podmínkách.
  4. Co se týče žádostí o odklad. Nedělejte si hlavu z termínů, berte věci tak, jak jdou. Podání žádosti o odklad je věc jedna, doložení příloh (doporučení) je věc druhá.  Na doložení příloh bude dostatek času.
  5. Pro rodiče přestupujících žáků – jsme nadále připraveni odpovídat na Vaše dotazy. Žádosti o přestup stačí vyřizovat až v květnu, ale není (zejména za současné situace) problémem termín podávání žádostí o přestup ještě posunout.
  6. Veškeré informace se dozvíte nejaktuálněji z těchto webových stránek, příp. na nástěnce školy. Doufám, že v dostatečném časovém předstihu, aby to pro nás navzájem bylo co nejméně komplikované.

Děkuji za pochopení,

s pozdravem O. Hynek, ř.š.